АНОНСИ ЗУСТРІЧЕЙ ЗІ СПРАВЖНІМ

» ТЕНДІТНА СИЛА і не тільки у Бібліотеці імені Садріддіна Айні
» УКРАЇНСЬКІ ПЕРЕДЗВОНИ-13. Вшанування Шевченка
» НЕПЕРЕМОЖНІ у Бібліотеці імені Лесі Українки
» УКРАЇНСЬКІ ПЕРЕДЗВОНИ-12. День Соборності
» НЕПЕРЕМОЖНІ-28 о Дня Гідності та Свободи
» Згадуємо добрим словом Захисників України
» НЕПЕРЕМОЖНІ у Новгород-Сіверському
» НЕПЕРЕМОЖНІ-26, Межигір’я
» ЗНАЙ НАШИХ: Українська докласична поезія
» "Мовою серця". Розмай вражень
» "Воля громади: Червона доріжка Гідності"
» УКРАЇНСЬКІ ПЕРЕДЗВОНИ-11. День Незалежності
» ПО ЖИВОМУ
» ТЕНДІТНА СИЛА в Музеї Шістдесятництва
» "Тендітна Сила" йде в люди
» НЕПЕРЕМОЖНІ. День Києва-2107
» "Тарас Шевченко єднає народи". ЕМОЦІЇ
» ПЕРЕМОЖЦІ ІІ Міжнародного проекту-конкурсу "Тарас Шевченко єднає народи" в номінації "ВІДЕОФОРМАТ"
» ПІДСУМКИ ІІ Міжнародного проекту-конкурсу Тарас Шевченко єднає народи. Номінації НАЖИВО та МІЙ ШЕВЧЕНКО
» Вийшла друком моя "ТЕНДІТНА СИЛА"
» Роздуми про українську поезію
» Положення про ІІ Міжнародний проект-конкурс "ТАРАС ШЕВЧЕНКО ЄДНАЄ НАРОДИ"
» Українські Передзвони-10
» Мрії Небесної Сотні. Відзнаки Героїв
» ВІДКРИТИЙ ЛИСТ ДО ДРУЗІВ - близьких і далеких, майбутніх і колишніх
» Презентація альбому "СОНЯХИ" В’ячеслава Купрієнка
» УКРАЇНСЬКІ ПЕРЕДЗВОНИ - 9
» Мої Карпати
» НЕПЕРЕМОЖНІ у Центрі соціально-психологічної реабілітації дітей №1
» Час Візбора - 2016





© Тетяна Яровицина, 2011



 » Відкритий урок "Вперед до мети" в гімназії №30 м.Києва
 

НОВИНИ * АВТОРСЬКИЙ САЙТ ТЕТЯНИ ЯРОВИЦИНОЇ * ПРОСПЕКТ ПІДНЕСЕННЯ * НОВИНИ

17 жовтня
мала чудову нагоду
випробувати плоди своєї творчості на дітях -

учнях гімназії №30 м.Києва, що на Березняках


НОВИНИ * АВТОРСЬКИЙ САЙТ ТЕТЯНИ ЯРОВИЦИНОЇ * ПРОСПЕКТ ПІДНЕСЕННЯ * НОВИНИ

 

Творчий експеримент проводився на дітях моєї доброї подруги, вчительки російської мови та літератури Інни Веселки. Мій візит через ситуацію в країні неодноразово зривався, але я виправилася. І ми провели відкритий урок. І спілкувалися ми рідною, українською...

У мене було непросте завдання - розповісти дітям про про вибір майбутнього фаху, про покликання людини, про його ціну, про шлях до мети, про те, що справжній талант проб'ється за будь-яких умов...

Не оминули ми також і серйозних тем. Діти слухали уважно, з розумінням почутого.
 


Блиск очей напроти - найбільше мірило сутності людини, яка дивиться їм у вічі.
 


Після серйозних тем ми перейшли до більш доступних дітям, а згодом - і до відверто смішних.
 


Була вже третя година дня, і всі були втомлені, але щасливі. Приємно, що сипалися запитання, на які цікаво було відповідати.

Розповіла я дітлахам про свої перші спроби писати вірші.

Помню с детства один исключительный случай.
В этот день в жизнь мою постучалась беда.
(Ой, опять разревусь!) Я хотела как лучше,
только – ах и увы – вышло всё, как всегда.

...Всё случилось на том злополучном уроке.
(До сих пор ощущаю этический шок...)
Третий класс это был, а учитель «жестокий»
дал задание нам: – Сочините стишок!

Заполнялись листы у ребят по соседству,
тихо перья скрипели и «пели» носы –
ошалело вокруг «графоманило» детство,
и ложились стихи вдоль линеек косых...

Я ж... тогда не смогла – и влепила частушку,
что у всех на слуху. Да, хватило ума!
– Кто соавтор? – учитель шепнул мне на ушко.
И, глаза опустив, солгала: – Я cама...

...Исхудала совсем: совесть, видно, заела!
Но к нему не пришла, мол, учитель, прости:
плохо я не могла, хорошо – не умела;
обещаю тебе честно жить и расти!

Мне б на том «завязать», избегая конфузов,
но непросто со скользкой уйти колеи!
...Я ворую стихи у рассеянной Музы
и семнадцатый год выдаю за свои...

© Татьяна Яровицына

По закінченні зустрічі мене чекала тривала "автограф-сесія", впродовж якої я намагалася не написати двох однакових побажань. Я дуже старалася, що аж зігнулася знаком питання. Мабуть, не досить хороший приклад для дітей. Передам подрузі, аби вона показала дітям, як сидіти не можна )).
 


Що ж, це був ще один, п'ятий мій досвід спілкування з дітлахами. Але Інна казала, що чекають мене ще. Що ж, значить, колись це станеться, у якості уроку "Подружися із римою"

 Всего комментариев: 0